Tuesday, March 31, 2009

Tugasan Minggu Ke- 4

Maaf lambat sikit updet.. Penulis leka menonton konsert AF7 yang berulang-ulang di Astro Ria dan @15 lah..
Okay. Tugasan untuk minggu ke 4 ini adalah tribute kepada 2 ikon atau superstar terkenal Malaysia. Siapa lagi kalau bukan Siti Nurhaliza dan Amy Seacrh (I Loooikke).
Pelajar-pelajar wanita akan membawa lagu Amy manakala pelajar-pelajar lelaki akan membawa lagu Siti Nurhaliza. menarik kan? Tak sabar nak tonton diari malam ni. Bagaimanalah gelagat mereka bila berlatih dengan lagu masing-masing. Pilihan lagu pun nampaknya agak sukar. Diharapkan pelajar-pelajar dapat memberi komitmen yang sepenuhnya pada tugasan mereka. Pasti peminat-peminat mahu lihat ada pelajar lain mendapat Anugerah Pelajar Cemerlang untuk minggu ke-4. Asyik Hafiz sahaja yang lakukan terbaik, yang lain-lain tak nak buat yang terbaik ke? Bukanlah menidakkan bakat Hafiz,Hafiz memang hebat tapi pasti penonton mahu lihat pelajar lain membuat persembahan yang outstanding juga.. Supaya AF7 dilihat betul-betul melahirkan artis-artis yang berbakat.. Daripada 14, takkanlah Hafiz sorang jer yang terbaik kan..Untuk itu pelajar lain tu pleaselah bangun dari mimpi.. Berusahalah dengan tekun lagi. Janganlah banyak main dan poyo!

p/s: Meluat tengok ada seorang pelajar yang lagaknya seperti ketua.. Seperti mahukan perhatian. Persembahan pun yang ado ajer..

Senarai lagu untuk tugasan minggu ke- 4

PELAJAR WANITA (Lagu-lagu nyanyian asal Amy Search)

CLAUDIA – Suralaya Dalam D Major
ZIZI – Aku Dah Bosan
AISHAH – Mentari Di Ufuk Timur
RUBISA – Tiada Lagi
ISMA – Kerja Gila

PELAJAR LELAKI (Lagu-lagu nyanyian asal Datuk Siti Nurhaliza)

HAFIZ – Cinta Ini
AKIM – Destinasi Cinta
YAZID – Aku Cinta Padamu
QHAUD – Di Taman Teman
ARIL – Lakaran Kehidupan
SIDI – Kumilikmu

LAGU BONUS Isabella & Jerat Percintaan (medley).

No comments:

Post a Comment