Tuesday, April 7, 2009

Tugasan Minggu ke-5

Di bawah ini adalah senarai lagu tugasan untuk minggu ke 5.
AF7ujuh tidak mengharapkan apa-apa kejutan pun untuk minggu ini. Transformasi yang dicanang-canangkan sejak hari pertama lagi, adalah transformasi yang menyakitkan hati sahaja..
Ramai yang tidak berpuas hati. Ramai yang mengkritik. Ramai yang mual.Tapi nak buat macammana, itulah Akademi Fantasia. Penuh kontroversi dan kejutan.

PELAJAR LELAKI

AKIM – Jika Kau Tiada (Yusry/ Erra Fazira): Akim berangan nak duet dengan Erra, tapi kak Erra tgh cuti pantang bersalin dik..
QHAUD – Di Bius Cinta (Yusry/ Melly Goeslow):budak ni berangan nak nyanyi ngan Yusry. Wadda? Kalau dia sebut nama Melly takpalah jugak. Ini Yusri plak.. Lagu ni duet laki-perempuanlah Qhaudddd...
HAFIZ – Terlanjur Cinta ( Rossa/ Pasha/ Ungu): Hafiz berangan mahu nyanyi dengan Rossa. Dapat ke? Kalau dapat sure best..
ARIL – Aku Dan Dirimu (Ari Lasso/ Bunga Cinta Lestari):Aril berangan nak duet ngan sapa dia sebut semalam?Lupa. Ada aku kesah dengan si poyo ni?hahaha
YAZID – Terharu (Jamal Abdillah/ Mawi): Yazid mahu duet ngan Jamal. Bagus-bagus.. Nasib baik kau tak sebut nama Mawi..
SIDI - Cinta Yang Sempurna (6ixth Sense/ Tirta Feat. Noe Letto): Sidi tak pasti nak duet ngan siapa.. Dengan siapa pun Sidi duet, tak memberi apa-apa impak pun..


PELAJAR WANITA


CLAUDIA – Kau Muzik Di Hatiku (Jaclyn Victor/ Vincent Chong): Claudia tak mention plak dia mahu nyanyi dengan siapa lagu ni. Tapi tak kesah dengan siapa-siapa, Claudia pasti akan dapat bawa lagu ini dengan baik berdasarkan vokal yang mantap..
ISMA – Kau Mawarku (Datuk Siti Nurhaliza/ 2 By 2): Kakak ni pastilah mahu duet sama suaminya.. Kalau betul kakak ni dapat menyanyi sama suaminya, pasti itu startegi Astro nak naikkan undiannya. Hah..undi..undilah...
AISHAH – Dua Hati Jadi Satu (Dafi/ Gita Gutawa) : Harap Aishah dapat berduet dengan Dafi. Pasti comel kan?


LAGU BONUS

Lucky (Jason Mraz/ Colbie Caillat): Lagu yang menarik..

Untuk minggu ini, AF7ujuh nak pesan tolonglah jangan undi pelajar yang ntah apa-apa... Merugikan industri dan duit anda saja..

No comments:

Post a Comment